لياقة الصراع – Conflict Fitness

image

هناك عدد من المقاطع الجديدة تم رفعها على صفحتنا الخاصة بلياقة الصراع على الفيسبوك، وقد قمت بانتقائها من تدريباتي اليومية العادية. هذه التمارين مصممة خصيصًا لتطوير التكييف المطلوب للأداء بشكل جيد في حالة الصراع… تمارين عن القوة الوظيفية، وخفة الحركة والمرونة والقدرة على التحمل، والثبات، والسرعة… الخ.

بناء وتطوير ثقتك بجسدك أمر حيوي لتمكينك عند مواجهة الصراع… فإذا كنت تقول أنك من الثوار بدون أن تقوم بعمل أي تدريبات بدنية لتمكينك من القتال والتعاطي مع عواقب المواجهة والمقاومة، فبصراحة أنت تتظاهر ليس إلا… قم بإعداد نفسك وعقلك وبدنك لكي تكون أسرع، وأكثر صرامة، وأقوى من عدوك… لابد أن تكون قادرًا على تحمل كل ما قد يفعلوه فيك.

There are a number of new clips uploaded to our Conflict Fitness page on Facebook, taken from my normal daily workouts.  These are exercises specifically designed to develop the type of conditioning you need to perform well in a conflict situation…functional strength, agility, flexibility, stamina, endurance, speed, and so on.

Building your physical confidence is vital to empower you in the face of conflict. If we are claiming to be revolutionaries, but make no physical training to enable us to fight and cope with the consequences of confrontation and resistance; frankly, we are just pretending. Prepare yourself, mind and body, to be faster, tougher, and stronger, than your enemy, and capable of enduring whatever they may do to you.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s