هستيريا لا يصدقها عقل                       Unbelievable hysteria …

image

هناك الكثير من الأشياء يمكن أن تقال عن الهستيريا الأوروبية بشأن الجريمة المفترضة بين الأعداد الضئيلة لللاجئين الذين سُمح لهم بالدخول إلى بلدانهم، وأنا لا أعرف حتى من أين أبدأ..وأحد هذه الأشياء التي صعقتني هو عندما حذرت ڤيينا النساء من الخروج ليلا. والغريب أن هذا التحذير لم يُنشر بصيغة: “القادة المحلييون يهددون النساء بالبقاء في المنزل لأن النمسا تنزلق إلى الحكم البطريركي للقرون الوسطى” … كما كانت ستنشر لو أننا كنا نتحدث عن أفغانستان ..

ودعنا نكن صرحاء، ما يقرب من ثلث النساء في أوروبا يتعرضن للاغتصاب كل عام، وأكثر من ثلث النساء الألمانيات يتعرضن للإعتداء أو الإغتصاب، ونصف مجموع النساء في أوروبا يتعرضن للتحرش الجنسي في مكان العمل. نحن هنا لا نتحدث عن ثقافة تضع سلامة المرأة كأولوية قصوى، وعندما نرى أن حوالي 87٪ من المغتصبين الأوروبيين لا يتم محاكمتهم أبدا، فلابد أن يكون لنا عذرنا لو تصورنا أن هناك تسامح متساهل مع العنف الجنسي.

الهستيريا تحوي بداخلها شيئ من الخداع .. فهي فقط جريمة عندما تُرتكب من قبل شخص آخر غير الأوروبيين البيض..

بعد كل ذلك، أنتم الذين تجبرون المهاجرين أن يندمجوا في ثقافتكم. قد ترغبون في النظر فيما تدعوا له ثقافتكم فعلاً قبل أن تطلبوا من الآخرين الاقتداء بكم..

عدد اللاجئين المتهمين بسلوك إجرامي يساوي نسبة ضئيلة جداً بالنسبة لعددهم السكاني من عدد المواطنين الأوروبيين المتهمين بجرائم عنف بالنظر لعددهم السكاني.>

لو أتيحت الفرصة لمزيد من المسلمين لدخول أوروبا، فأنا أعدكم، أن عدد الجرائم للفرد سوف تقل بدون شك، وأن تدفق المهاجرين المسلمين في النهاية سيكون له تأثير حضاري على القارة.

There are so many things to say about the European hysteria regarding supposed criminality among the miniscule number of refugees that have been allowed into their countries, I don’t even know where to begin.One thing that struck me was when Vienna warned women not to go out at night. Curious that this was not reported as “local leaders threaten women to stay at home as Austria slides into medieval patriarchal rule”…as it would have been reported if we were talking about Afghanistan.

Another thing is, let’s be frank;  roughly one-third of women in Europe have been raped, more than a third of German women have been assaulted or raped;  half of all women in Europe are sexually harassed in the workplace.  We are not exactly talking about a culture that places women’s safety as a top priority.  And when about 87% of European rapists are never prosecuted,  one would be forgiven for thinking that there is a permissive tolerance for sexual violence.

The hysteria is a bit disingenuous.  Is it only a crime when is committed by someone other than White Europeans?  After all, you are the ones telling immigrants to assimilate to your culture. ..you might want to look at what your culture actually promotes before you demand others to follow your example.

The number of refugees guilty of criminal behaviour amounts to a much smaller percentage of their population than the number of native Europeans guilty of violent  crimes relative to their populations.  If they allow more Muslims into Europe, I promise you, the number of crimes per capita will undoubtedly decrease, not increase, and the influx of Muslim immigrants will ultimately have a civilizing effect on the continent.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s